baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy michal70.bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Niedziela, 31 stycznia 2016 Kategoria 02.50-99

niedzielna przejażdżka

Dzisiejszym celem wyjazdu był Stanisławów.Wyruszyłem przed godz.10.Na początku zupełnie przyjemna jazda ,boczny wiaterek.Również słońce zaczęło wychodzić z za chmur.Postanawiam jechać dłuższą trasą ,przez Zabraniec ,Poświętne.Przyjemna jazda z wiatrem skutkuje następnym zakrętem (byle dalej do celu),przez miejscowość Rządza.Przejeżdżam DK nr50 i jadę dalej ,drogą gruntową.Po kilku kilometrach znajduje się asfalt ,którym dojeżdżam do drogi 637.Znowu wybieram oddalanie się od celu.Dojeżdżam do miejscowości Dobre.Skręcam w stronę Jędrzejowa i jadę przed siebie.Bez mapy udaje mi się dotrzeć przez jakieś wioski do planowanego celu mojego dzisiejszego wyjazdu.Przez moment nie byłem pewien czy to się uda ,ale jak spontaniczna jazda to spontaniczna trasa.Jak przystało na styczeń przez moment zaczął sypać śnieg ,grad.Drogę powrotną również wydłużyłem ,ale już wiedziałem gdzie jadę.Niedzielny wyjazd ,który powinien osiągnąć 50km udało się wydłużyć do ponad 80km.Następnym sukcesem było tylko niewielkie niekontrolowanie trasy i powrót do domu.Całość dzisiejszego wyjazdu umilał dość silny wiatr.