baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy michal70.bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Niedziela, 15 maja 2016 Kategoria 03.100-199

za Mińsk

Rano miałem ambitnie pojechać gdzieś w kierunku północy. Trzeba było jednak odespać cały tydzień. Przykładny dzień z rodziną i ok.18 ruszam. Pierwotnie miałem okrążyć Mińsk.
"Drzwi do lasu" w miejscowości Ruda.
Sprzyjające warunki atmosferyczne każą mi jechać dalej. Poprzez mazowieckie wioski ,pola i lasy.Dużo dzisiaj było lokalnych asfaltów. Do najgorszych należał odcinek leśny przed Mrozami.

Potem kieruję się do Kałuszyna ,by obrać kierunek powrotu. Skręcam nie w tą ulicę ,ale ambitnie jadę dalej . Przecież nie będę się wracał (wstyd-zabłądził!).Zaczyna się ściemniać , a do domu jest coraz to dalej. Okolicy już nie widać ,tylko podświetlone budowle.
Kościół w Czerwonce.
Docieram do drogi 637. Wbrew wcześniejszym obawom ruch był znikomy. Wiatr również sprawił mi niespodziankę ,słabnąc. Mijam Stanisławów kierując się okrężną drogą dla uniknięcia robót drogowych na odcinku Pustelnik-Okuniew. Dokręcam jeszcze kilka kilometrów ,żeby przekroczyło 140(pycha). Miałem być o 23 . Spóźniłem się parę minut ,czyli miała być taka przejażdżka.Tak się kończą nie do końca planowane wyjazdy.