baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy michal70.bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Sobota, 16 lipca 2016 Kategoria 05.300-399

bez mapy

W piątek po 23 kiełkuje pewien pomysł co do najbliższej nocy.Patrzę na mapę i lokalizuję drogi i miejscowości gdzie mogę pojechać.Krótkie pakowanie i już w sobotę ruszam.Mój towarzysz ,droga 637 ,będzie towarzyszyć mi przez dziesiątki kilometrów.Naokoło ciemno ,ruch znikomy ,tereny znane z wyjazdów dziennych.W okolicach Liwa łapie mnie senność ,ale jest na to sposób.Dobra muza (dzisiaj skuteczny Iron Maiden)-pomogło.W Węgrowie zaczyna świtać .a w Sokołowie Podlaskim  jest już jasno.Zapowiada się ładny dzień ,ale to pomyłka.W tych okolicach po drodze spotyka się wiele krzyży ,ale jeden był inny.Pomnik ułanów 212 pułku.Zaliczam kolejne gminy.Gmina Repki z bocianami. Na tych terenach bocianów jest naprawdę dużo.Nie ma miejscowości bez gniazda.Docieram nad Bug.By po chwili zmienić województwo.Po Drochiczynie nie kręciłem się ,ale witacz musi być.Jadę dalej chyba najbardziej urokliwą okolicą dzisiejszego dnia.Teren pofałdowany ,malownicze widoki na Bug .Tylko pogoda nie sprzyjająca zdjęciom. Kilka ładnych podjazdów i docieram do Siemiatycz.Drogi nr 19 z tirami.Za bardzo nie jadę w miasto ,tylko w pobliskim parku urządzam pierwszy popas.Pełen energii ruszam dalej .Są miejscowości ,które każą się zmęczyć.Mijam Łosice bez zatrzymania i docieram do Międzyrzeca Podlaskiego.Miejscowość ,której warto poświęcić więcej czasu.
Dalsza jazda ukierunkowana jest w stronę domu. Objazdy w Łukowie pozwalają mi odkryć miasto innym niż poznane jesienią.
Jeszcze tylko ponad 100km i jestem w domu. Drogą 76 jadę do zatłoczonej ,ale z szerokim poboczem 17.Tam też licznik odnotowuje moją pierwszą 3-setkęDało się przejechać 200 ,to czemu nie 300 ,ale czy więcej...Tak to wyszła nie planowana trasa ,bez map z pamięci.