baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy michal70.bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Niedziela, 17 czerwca 2018 Kategoria 03.100-199

niedziela

W ramach aktywnego wypoczynku trochę dłuższa trasa.Nie na tyle długa żeby wstawać gdy zegarek zadzwoni.Pesel dopomina się o więcej snu.Dopiero po rodzinnym śniadaniu ,kawce ruszyłem.DK17-dopóki można przejechać.Widać na odcinku Zakręt-Kołbiel początki przebudowy.DK50-krótki odcinek do skrętu na Siennicę.Droga 802 do Latowicza.Pusta z mazowieckimi pofalowaniami terenu.Latowicz ,remont mostu ,objazd.Nie jadę ,skrócenie trasy.Jeruzal nie będzie odwiedzony.W nagrodę przejazd drogą Latowicz-Mrozy.Zacieniona przez zabójcze drzewa.W dużej części przez lipy.Jeden z ulubionych zapachów przyrody.Przed Mrozami odwiedzam sanatorium Rudka.Tylko na chwilę.Zdrowotnie klimaty bliskie mojej osobie.Mrozy -Kałuszyn i powrót do domu.Znaną trasą z wielu setkowych wyjazdów.W czasie dzisiejszego wyjazdu minąłem kilka ważnych punktów na mapie.Miejsce gdzie licznik po raz pierwszy pokazał 100,200,300 kilometrów ,oraz gdzie poległ mój ostatni papieros(8 lat temu).