baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy michal70.bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Środa, 27 maja 2020 Kategoria 03.100-199

Liw wiosenny

Jak wygonić lenia ,potrzebny wolny dzień.Od samego rana nie miałem takiego lenia od dawna.Czy to zmęczenie?Ledwo ruszyłem ogarnęła mnie potworna niemoc i senność,Nie mogę rozwinąć jakiejś normalnej prędkości.Po 20 km ściągam maseczkę.Świat nabiera zapachów ,ale oddech domaga się więcej tlenu.Efekt maseczki  będzie trzymał jeszcze przez kilka tygodni.Trzeba wrócić do normalnego oddychania.Jadę znaną trasą ,minimalny ruch samochodów.Osiągam cel ,zamek Liw.

Dalej nie jadę.Dawno nie pokonywałem większych odległości.Wracam znaną trasą.Bez maski.Jakie zapachy posiada ten świat.Mijam budowę A2 ,a właściwie w kilku miejscach jadę przez autostradę w poprzek.Wiadukty już prawie gotowe ,ale jeszcze nie udostępnione.Wracam jak bym był w pracy.Tylko ,że dzień spędzony na rowerowych przyjemnościach.