baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy michal70.bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Wtorek, 17 września 2019 Kategoria 03.100-199, 12.W Bies. 2019

dzień 6.W Bies.

Wstaję rano i nie wierzę w to co widzę.To są już góry.Przekonałem się o tym 10km dalej.Podjazd pod Arłamów.Ciągnął się w nieskończoność ,ale udało się.A widoki coraz ładniejsze.Przy drodze tabliczka i uruchamia sie tryb zwiedzania.Liskowate -cerkiewKrościenko i coraz to ładniejsze Bieszczady.Dusza turysty jednak nie pozwala na pominięcie architektury drewnianej.Krościenko kościół -W brzegach Dolnych skręcam do miejscowości Łodyna -kościół -Jeszcze parę kilometrów i jestem w Ustrzykach Dolnych.Trochę kręcę się po mieście jednak długo tu nie goszczę.Znowu zbaczam z trasy.miejscowość Równia ,oraz cerkiew.Jedna z ładniejszych w/g mojego gustu.Zaczyna brakować czasu.Solina wzywa.Najpierw widok zapory z przodu.A następnie na koronie.Jedna z poważniejszych atrakcji ,bo spaceruje nawet sporo ludzi.Zaspokoiwszy doznania wzrokowe ruszam dalej.Nabieram wysokości i zjeżdżam.W Polańczyku jadę na cypel.Tutaj można by dłużej posiedzieć.Jednak droga wzywa.Znowu gór ,dół.Kilkukrotne przejeżdżanie  przez Solinkę.
Denerwujące stają się te wjazdy i zjazdy.trzeba zatrzymać się.Polana ,cerkiewŁadne widoki osładzają trud jazdy pod górę.Mam coraz mniej czasu.Znajduję skrót.Najgorsza decyzja .Najpierw asfalt ,potem tłuczeń.Chwila nieuwagi i łapię gumę.Robi się ciemno dookoła ryczą jelenie ,a ja z dala od cywilizacji.Wymieniam dętkę i w końcu jestem.Lutowiska.Nie znajduję pola namiotowego ,ale schronienie w domu Helenowo.Bardzo miła pani przyjmuje mnie na nocleg.Dusza nie człowiek.