baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy michal70.bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Środa, 18 września 2019 Kategoria 02.50-99, 12.W Bies. 2019

dzień 7.W Bies.

Od rana pochmurnie i pada ,ale ok.8 zaczyna wychodzić słońce.Ruszam do pierwszego przystanku ,cerkiew  Smolnik -Przekraczam San.
Jadę podjazdem na Muczne.Po drodze barak węglarzy -
 I tablica upamiętniająca nie istniejącą wieś i cerkiew Didiowa.Zaczyna kropić i wiać.Przy 7 stopniach jest dosyć zimno.Mijam Muczne ,jakaś polana.Skręt do leśniczówki Brenzberg.Próbuję tam pojechać ,podejść.W końcu pokonują mnie i rower schody.Wracam na trasę.Nie to jest dzisiejszym celem.Wieżdżam do Bieszczadzkiego Parku Narodowego.
Po paru kilometrach skręcam w drogę.
3 km. płytówką i docieram do jednego z celów wyjazdu.Nie istniejąca miejscowość Sokoliki.Widoczna w głębi cerkiew znajduje się po stronie Ukraińskiej.U nas pozostało puste pole.Zaczyna robić się ciepło.Następnym celem jest również nie istniejąca miejscowość.Docieram tam gdzie da się oficjalnie wjechać.Tym razem droga jest kamienista.Taka na której złapałem gumę.W zapasie już nie mam żadnej ,tylko łatki.Udało się.Jestem w Beniowej.Tak wyglądała na starej pocztówce -A to pozostało po cerkwi -Oprócz części fundamentów po cerkwi pozostał kilkanaście nagrobków w różnym stanie.A dookoła łąka i ani śladu ,że nie tak dawno była tu jakaś miejscowość.Powrót w dół i trochę bieszczadzkich widoków.Na dzisiaj starczy.Nocleg w Ustrzykach Górnych -pole namiotowe.Dystans krótki jak na rower szosowy ,ale po takich drogach należy bardziej uważać na co się najeżdża.Dzisiejszy dzień był celem tego wyjazdu.