baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy michal70.bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Czwartek, 19 września 2019 Kategoria 02.50-99, 12.W Bies. 2019

dzień 8,W Bies.

Po zimnej nocy 1℃ szybko zwijam namiot ,by zdążyć przed deszczem.Udało się.Kończę śniadanie pod zadaszeniem wiaty kuchennej.Podładowuję elektronikę i czekam.Ruszam późno ok.10.W planach pojechać do Wołosate i powrót.W wychodzącym z za chmur słońcu ukazują się góry.Ciężko jechać przy takich widokach.Wracam do Ustrzyk i kieruję się na Cisną.Tutaj jest jeszcze gorzej.Fajne podjazdy i te widoki.Dla mnie najładniejsze w Bieszczadach.Parkingi i bary.Wejścia na szlaki.Większą zamieszkałą miejscowością jest Wetlina.Dużo kwater do wynajęcia.Im bliżej Cisnej kończą się najładniejsze widoki.W Cisnej chwila odpoczynku i zmiana kierunku jazdy.Do Leska.W porównaniu do ostatniego odcinka jazdy trasa trochę nudna.Większość w dół z kilkoma Serpentynami i podjazdami.Przystanek Jabłonki i pomnik gen.Karola Świerczewskiego -Tak ,był w tym miejscu.Pozostało puste miejsce i przydrożna tablica o kontrowersyjnym generale.Jeszcze parę kilometrów i jest -Baligród,Cerkiew i cmentarz żołnierzy.
Dzisiaj miałem dojechać do Leska.Dojechałem ,kręcę się po mieście.Zakupy i szukanie noclegu.Jest pole namiotowe ,ale to dosłownie nie koszone pole nad Sanem.Rozglądam się za agro.Gotów spać w krzakach widzę tablice Noclegi.Rozbijam się na agro-polu.Dobrze ,Ze nie w krzakach ,bo jutro nad Sanem będzie więcej ludzi.Zawody wędkarskie.