baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy michal70.bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Piątek, 20 września 2019 Kategoria 03.100-199, 12.W Bies. 2019

dzień 9.W Bies.

Ta noc nie była tak zimna jak ostatnia 4℃.Dało się spać bez grubych skarpet.Jednak namiot zgnojony po nocnym deszczu.pakuję się i jadę tam gdzie już byłem.Nad Solinę po fotkę Bram Bieszczad.Po drodze Myczkowce.Park miniatur w Centrum Kultury Ekumenicznej.Ponad 140 miniaturek kościołów i cerkwi trochę mnie leczy z trybu zwiedzania,Chwilę spaceruję po zaporze i dalej w drogę.Solina przede mną.A tam Brama -
Jeszcze wejście na koronę od tej strony ,parę fotek -I powrót do Leska.Tą samą trasą ,wiem ile podjazdów przede mną.Dzisiaj mam dojechać do Komańczy.Jadę jakimiś bocznymi drogami.Widoki ładne,ale nie dorównują Połoninom.Jakiś objazd ,chwila zbłądzenia i niekończący się podjazd.Ponad 3 km pod górę i koniec asfaltu .Lokus zaprowadził mnie na drogę nie szosową.Po paru kilometrach jazdy przez las słyszę samochody.Jestem uratowany ,będzie normalna droga.Wysokość osiągniętą na ostatnim podjeździe szybko wytracam na wymagającej serpentynie pod Szczawnem.Świadomie wolał bym tędy nie wjeżdżać.Przystanek cerkiew Szczawno -I jestem w Komańczy.Tradycyjnie pokręcenie się po miejscowości,obejrzenie najważniejszych obiektów.
Słońce zaczyna zachodzić.pora zrobić zakupy i znaleźć nocleg.W/g map Google najbliższy czynny sklep jest 12km dalej.Nawet dobrze bo blisko planowanego noclegu.Dzisiaj będę spał pod namiotem w zagrodzie.Zagroda Chryszczata.Rozkładam namiot i zagrzewam się ciepłą zupką w klimatycznej knajpce.