baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy michal70.bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Niedziela, 22 września 2019 Kategoria 02.50-99, 12.W Bies. 2019

dzień 11.W Bies.

Wstaję nie do końca wygrzany.Wychodzi ciepłe słońce.Śniadanie ,ustalanie trasy podsuszanie namiotu.Oglądam miejsce gzie spałem -Ruszam w drogę.Do Sanoka nie rejestruję trasy.Zapomniałem włączyć nagrywania.Za to podziwiam widoki ,których wczoraj nie widziałem.Sanok-jest co oglądać.Skansen sobie daruję ,jadę na rynekPrzywitać wojaka SzwejkaZobaczyć co za zamek tutaj jestPrzejechać się po ładnych uliczkachPora ruszać dalej ,w stronę Przemyśla.Moje przypuszczenia o wypłaszczeniu terenu były bezpodstawne.Prędko się o tym przekonałem na serpentynach podjazdowych Załuż-Tyrawa Wołoska.Na niekończących się serpentynach pełno motorów.Trasa wymagająca.Następnie zjazd.Już nie tyle zakrętów ,ale też ładnie.Teren pagórkowaty i co zjazd to zachwilę podjazd.Mniej lub bardziej wymagający.dojeżdżam do Krasiczyna.Rower zostaje przy kasach ,a ja idę zwiedzać zamek i park.Miejsce godne odwiedzenia.Dzisiaj zostaję tutaj na noc.Hotel -restauracja Impresja.Mają miejsca pod namiot.Kilometry pozostawiam te zarejestrowane ,bez dodawania trasy camping -Sanok.