baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy michal70.bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Sobota, 29 sierpnia 2020 Kategoria 02.50-99, 14.Karkonosze 2020

Karkonosze+ dzień4

Czyli dzień odpoczynku.Pozwoliłem sobie na dłuższą drzemkę i spokojne pakowanie.Przecież tylko pokręcę się po okolicy.Najpierw zakupy w Podgórzynie i jazda do góry.Do przesieki."Parę"ładnych widoków.

I znajduję się u wrót pzrzełęczy Karkonoskiej.Ale to nie ten dzień i nie ten napęd w rowerze.

zjazd do Borowic i podjazd do Karpacza.Przejazd znanymi ulicami i obiad.Boczna drogą opuszczam miasto.Znajduję sie w miejscu dzisiejszego startu.ponownie drogą do Podgórzyna.tym razem zatrzymuję się turystycznie przy zamku ks.Henryka.

Mijam zamek Chojnik.Zaczynam kolejną wspinaczkę.Doliną Wrzosówki do Jagniątkowa.Miała być ulgowa jazda ,a tu znowu ładny podjazd.Zwieńczeniem jest dom Gerharta Hauptmana.

Na zjeździe ładne widoki

Koniec bocznej drogi ,koniec zjazdu i początek ruchliwej drogi.Delikatny podjazd do Szklarskiej Poręby ,tutaj planowałem nocleg.Krótki dzień kończę na polu namiotowym,nad Rozkosznym Stawem.