baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy michal70.bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Niedziela, 30 sierpnia 2020 Kategoria 02.50-99, 14.Karkonosze 2020

Karkonosze+ dzień5

Od samego rana mżawka.Prognozy też nie zapowiadają większej zmiany.Ok.11 przestaje padać.Składam namiot Pakuję się i ruszam.Za późno na ambitniejszą trasę.Szklarska Poręba żegna mnie mżawką ,ale to nic.W Piechowicach skręcam w boczną drogę do Starej Kamienicy.
Przyzwoitymi asfaltami ,przy małej liczbie samochodów pokonuję kilometry.Kilka delikatnych podjazdów.Za mną zostaje samo zło.Niebo przesłonięte chmurami.Gór nie  widać.

Całkiem dobrze się jedzie.Proszówka wita ,a w niej zamek Gryf.Turystycznie nie potrafiłem go odwiedzić.Jeszcze trochę ruin się zachowało.

Następny przystanek Gryfów Śląski.Z daleka zapowiadało się malownicze miasto.

Z bliska wiele kamieniczek domaga się odnowienia.Wyruszam z miasta.Zaczyna pada raz mocniej mocniej ,raz słabiej.Skręcam do Lubomierza ,tego od Kargula i Pawlaka.
Małe miasto,a warte odwiedzenia.Jest co obejrzeć.Zatrzymać się na rynku przez pewien czas.Poczuć klimat małego miasteczka.Wracam na główną drogę do Jeleniej Góry.Przed skręcam na Cieplice.Jeszcze parę kilometrów i mój rowerek pojeździ po uzdrowiskowym terenie.Zadbanym tam gdzie docierają turyści i kuracjusze.C:

Trochę zwiedzania i jazda do upatrzonego noclegu.Dzisiaj  w Jeleniej Górze Cemping nr 13/,